Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T11:32:15+02:00
Mod:
1.El a facut BINE problema la matematica.
2.Bunica ABIA mergea pe strada.
3.Fulgii de nea cad ALENE din cer.

timp:
1.ACUM este primavara.
2.IERI el nu a fost la scoala.
3.PRIMAVARA se planteaza flori.

4.Am cules alaltaieri rosiile.
5.Ana a fost acum la bunici.
6.Copilul a citit lectia vineri.
loc:
El se afla ACOLO.
2.Ea sta AICI.
3.Buburuza sta JOS.

Nu ami stau sa fac prop., uite cuvinte:
acasă, afară, aproape, departe, jos, sus, înainte, înapoi, alături, împrejur, pretutindeni, aiurea  

4 4 4
2014-11-09T11:44:39+02:00
Adverbe de mod : merge incet , vorbeste repede , cinta frumos ; Adverbe de timp: dupa amiaza , seara , dimineata , aseara , miine , acum , atunci ;Adverbe de loc : aici , acolo , undeva , unde(adverb relativ) ,ici-colea,afara , jos , sus , nicaieri.
ea mergea incet ca sa-l evite pe el ; la consiliul elevilor , Alexandra vorbeste repede ; Doamna de muzica canta frumos ;;;;; dupa -amiaza am sa imi fac temele ; seara invat la romana ; dimineata cand ma trezesc iau micul-dejun si plec la scoala ; aseara am adormit pe canapea ; miine nu voi canta la cor ; acum suntem in drum spre brasov ; atunci educatuarea se purta urat cu noi ; ;;;aici s-a intamplat accidentul ; undeva pe aici m-am lovit ; unde vom merge maine ; covorul de pe jos trebuie spala
sus in deal vom merge
nicaieri nu am vazut dezordinea asta
afara este o ceata deasa ; am plantat cate o floare ici-colea ca sa infloreasca la primavara sper ca te-am ajutat