!!!!!Precizeaza masura,ritmul si rima stofei:!!!!
"Sara pe deal buciumul sună cu jale,
Turmele-l urc, stelele scapără-n cale,
Apele plâng, clar izvorând în fântâne;
Sub un salcâm, dragă, m-aştepţi tu pe mine".

2

Răspunsuri

2014-11-09T10:51:29+02:00
Rima strofei este imperecheata
:)) asta stiu si eu multumesc!
dar restul..ritmul si masura?
nu stiu
ok
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:58:22+02:00
Masura - 12 silabe 
rima -pereche 
ritmul - trohaic ( cred )