Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:43:56+02:00
Clasificarea baietilor! tradus in romana
baieti de cocsificare
0.o
ce inseamna cocsificare? :))
habar n-am
Cocsificare = a transforma cărbunele sau reziduurile de ţiţei în cocs. Cocs = produs solid obținut din cărbunele de pământ, din reziduuri de petrol sau din gudroane prin încălzire la temperaturi înalte și întrebuințat ca materie primă sau combustibil în metalurgie, în industria chimică, în gospodărie etc.
2014-11-09T10:44:24+02:00

coke boys= baieti cocs
asta am observat si eu pe traducerea, baieti cocs, dar nu stiu ce semnifica cocs??
si eu am observat la traducere asa