Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:41:31+02:00
1+1+1+....+1
1x100=100
(1x100)/2=50 50 este raspunsul

trebuie sa-ti editezi raspunsul
Comentariul a fost şters
pai puteai sa scrii direct (100-99)+(98-97)+...(2-1)=1+1+...+1 (50 termeni) =50
mersi gabita2002
Comentariul a fost şters
2014-11-09T10:42:20+02:00
1+1+...+1 
de 50 de ori 
= 50
1 se repeta de 50 de ori
Comentariul a fost şters