Răspunsuri

2014-11-09T10:28:43+02:00
Naratiunea etse modul de expunerem specific genului epic, prin care se relateaza (povesteste) cuiva (ascultător/cititor) un fapt, eveniment, întâmplare sau o succesiune de fapte, evenimente, intamplari reale sau imaginare, care sunt atribuite unor personaje prezentate intr-o desfasurare gradata.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:32:09+02:00
Naratiunea este modul de expunere prin care autorul povesteste o intamplare sau un sir de intamplari.
Naratiunea presupune:
-un narator sau povestitor=cel care povesteste faptele si intamplarile
-o actiune:=totalitatea faptelor si intamplarilor prezentate
-personaje=cei care participa la actiune

Nararea se poate face:
-la persoana a3a =autorul este narator
-la persoana 1=naratorul este si personaj
1 5 1