Răspunsuri

2014-11-09T10:26:54+02:00
Unu Un 2Doi Deux 3Trei Trois 4Patru Quatre 5Cinci Cinq 6Sase Six 7Sapte Sept 8Opt Huit 9Noua Neuf 10Zece Dix 11Unsprezece Onze  12Doisprezece Douze  13Treisprezece Treize  14Paisprezece Quatorze  15Cinsprezece Quinze  16Saisprezece Seize  17Saptesprezece Dix-sept  18Optisprezece Dix-huit  19Nouasprezece Dix-neuf  20Douazeci Vingt 
Multumesc ori cum dar eu v-am cerut numerele DUPA 20...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:32:39+02:00

21-vingt et un     22-vingt - deux      23 - vingt-trois     24- vingt-quatre         25-vingt-cinq 26-vingt-six     27-vingt-sept  28-vingt-huit    29-vingt-neuf       30-trente