Monologul este atunci când vorbești singur,bine,poate fi când vorbești singur cu voce tare sau când doar te gândești...când îți pui,în gând,întrebări,practic,fiecare facem monolog.

Răspunsuri

2014-11-09T10:20:37+02:00
Monologul este o dictutie cu tine insuti, sau cu o fiinta necuvantatoare. Te adresezi cu ceva, dar nu primesti raspuns. E ca si cum ti-ai pune o intrebare in gand si tot tu ti-ai raspunde la acea intrebare.

iti multumesc mult
Monologul este un mod de expunere și procedeu literar prin care personajul își analizează stările sufletești, concepțiile, ideile și le aduce la cunoștința cititorilor sau a spectatorilor. De asemenea, poate fi un tip de discurs continuu în care nu se așteaptă un raspuns.
Cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:22:59+02:00

Monologul este un mod de expunere si procedeu literar prin care personajul isi analizeaza starile sufletesti, conteptiile , ideile si  le aduc la cunostinta  cititorilor sau a spectatorilor
1 5 1