Răspunsuri

2014-11-09T10:09:46+02:00
Titlul "Viata ca o prada" are o profunda incarcatura filozofica. Marin Preda, ca scriitor, este un spirit curios si "flamand" de viata, pe care ar vrea sa o apuce ea pe o "prada", pentru a intra "in miezul ei", pentru a o intelege si pentru a o trai cu maxima intensitate.

8 3 8
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:10:52+02:00
Titlul ,,Viata ca o prada'' are o profunda incarcatura fizolofica. Marin Preda, ca scriitor, este un spirit curios si ,,flamand'' de viata, pe care ar vrea sa o apuce ca ,,prada'' pentru a intra in ,,miezul ei'', pentru a o intelege si a o trai cu mazima intensitate.
11 4 11