Răspunsuri

2014-11-09T10:05:59+02:00

Iarna.
Iarna este un anotimp pufos,care toti copii se bucura de acest puf alb si moale.Iarna poti vedea copii cu zimbetele pina la urechi si cu saniutele alergind.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T12:14:31+02:00
                                

               Vis de roua      
Dimineata de primavara...Adieri usoare ale vantului ...Margelute transparente pe fiecare foricel de iarba ...Prospetime! Oare exista cineva care , macar , sa nu
  aprecieze piritatea anotimpului copilariei ?!          
Intr-un colt al gradinii , proaspat colorat in nuante linistitoare de verde poti sa observi un adevarat tablou , un peisaj unic ! Poate ca , nu doar culoare face covorasul pamantului sa para atat de nou , posibil si micutii de apa asezati cu grija pe iarba proaspata dau aceasta impresie speciala ! Fiecare bobita de roua pare asezata , acolo , de o zana , si deja imi imaginez spiridusul cu aripi cum aseaza roua pe iarba atat de frageda incat crezi ca se va rupe chiar la prima adiere ... o adiere calda , usoara ce strabate Pamantul umplandu-l cu bucurie si perfectiune . Privesc inltul cerului strabatut de un disc palid de lumina care incalzeste usor natura . La fel de incet dispar si margelutele firelor de iarba , evaporandu-se invizibil in admosfera feerica . Totul e in armonie ! Ma las cuprinsa de vraja diminetii pana aproape la amiaza , cand realizez ca acest colt de rai este acelasi indiferent de momentul zilei , dar dimineata roua te poarta in visul ei feeric !

ASTA E O COMPUNERE DES[RE O DIMINEATA DE PREIMAVARA , daca vrei poti sa o modifici putin si o sa iti iasa o compunere de primavara , ca sa fiu sincera eu nu am putut sa o modific , caci imi e foarte draga deoarece  m-a catapultat in revista scolii si mi-a adus si felicitari de la prof....