Răspunsuri

2014-11-09T09:56:29+02:00
Eu iti dau doar câteva idei pe care tu sa le dezvolti. Poezia Ghetarul de Ion Pillat apartine genului liric deoarece se folosesc diverse figuri de stil precum ..."...".... . Apare si eul liric ........ .
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T09:56:57+02:00
Nu am poezia in fata dar am sa-ti dau structura iar tu trebuie doar sa completezi 
Opera lirica este opera in care autorul isi exprima in mod direct gandurile, ideile ,sentimentele avad drept trasaturi definitorii subiectivitatea si expresivitatea 
Modul de expunere predominant este dscrierea sau monologul adresat. 
Prezenta imaginilor artistice (vizuale , cromatice , auditive , dai exemplu de fiecare)
Prezenta figurilor de stil (epitet , inversiune , personificare)
Limbajul utilizat este sugestiv datorita faptului ca se utilizeaza imagini artistice , figuri de stil si cuvinte cu sens figurta
In concluzie opera..... de ..... este lirica
1 5 1