Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T09:53:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Problema este să rezolvi cât mai repede exercițiul dat.
să rezolvi cât mai repede exercițiul dat - PR. (propoziție subordonată predicativă)
2014-11-09T10:39:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ionuț ajunse 1 /2 fie om important.
A avea avere înseamnă 1/2 mergi mândru pe stradă.
1 5 1