Răspunsuri

2014-11-09T09:52:23+02:00
Prietenia este cel mai frumos lucru.Sa ai pe cineva care iti este mereu aproape,pe care te poti baza mereu si el sa se bazeze pe tine . Sa imparti cu el cele mai fericite momente dar si cele mai triste.c:
eu vreau din 5 sau 6 propozitii
poftim
am scris eu de 5 propozitii
la mine sint 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:21:55+02:00
Prietenia este cel mai frumos dar pe care il poate dobandi omul de-a lungul vietii.Este un cadou ceresc in care trebuie sa te supui de cele mai multe ori cand prieteni au dreptate.Prietenii pot fi multi sau putini,dar faptul ca sunt cativa te face sa simnti ceva ce nu ai mai simntit niciodata.Eu cred ca prietenia este ceva minunat .Si imi iubesc foarte mult prietenii.