Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T10:03:19+02:00
Bataia nu ajuta la nimic
Cu totii avem de suferit
Haideti sa fim cu totii uniti
Si sa-i facem fericiti
Pe cei iubiti

Pentru o lume mai buna
Fara minciuna
Fara dependenta
Fara violenta!
Mi le poti spune???
Si inca una : Este o lume ciudata/Cateodata fara sens / Dar toata lumea stia / Ca odata pacea va domni peste univers
toata lumea stie*
Multumesc!!!
^_^ Cu placare :D
2014-11-09T10:05:29+02:00
Sa fi violent nu-i bine; Asculta-mă tu bine; Si-nvata de la mine; Controlul face bine. C-un prieten te-ai certat; Si tu ai încercat; Si-asa te-a bătut De nu ai mai putut. Violenta nu-i metoda; Încearcă s-o rezolvi; Vorbeste tu cu el; Si-asa vei reusi