Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T09:45:30+02:00
Un,o pot fi:
a) numerale cardinale (Mănânc o ciocolată și o banană) - exprimă ideea de număr
b) articol nehotărât. (Un băiat a furat merele din coș)

1 5 1
2014-11-09T09:53:57+02:00
O poate fi o exclamatie ce poate  ex prima:mirare, admiratie, multumire,dorinta, mahnire, etc
ps. in ce context ai litera O? sa pot sa te lamuresc mai bine,