In trei tiruri sunt 26885 kg fructe. Dac in cel de al 2-lea sunt 21010 kg mai multe decat in primul, iar in al 3-lea de doua ori mai multe decat in primul si inca 5075 kg. Ce cantitate de fructe este in fiecare tir?
( Daca puteti sa imi scrieti va rog rezolvarea! :* )

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T09:25:29+02:00
A+b+c= 26 885 kg
a+ 21010 kg = b
c= 2a + 5075 kg
a+a+21010 kg + 2a + 5075 kg= 26885kg
4a +26085 kg= 26 885 kg
4a= 26 885 - 26 085
a= 800 : 4
a= 200 kg(primul tir)
b= 200 + 21010= 21210 kg (al doilea tir)
c= 2a + 5075= 400+ 5075= 5475 kg (al treilea tir)
2 5 2
2014-11-09T09:29:04+02:00
26885 plus 21010 egal 47895 fructe sunt in al doilea tir. 2*26885 egal 53770 plus 5075 egal 58845 fructe sunt in cel de al treilea tir.
1 5 1