Răspunsuri

2014-11-09T09:03:27+02:00
La puterea( n) - 2la puterea( 2n +1) +1 ,n∈N, este patrat perfect .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T09:12:32+02:00
Exercitiul nu arata de fapt asa?
 4^{n} - 2^{n+1} +1

Daca da, atunci....:
 4^{n} - 2*2^{n} +1=
=( 2^{2} )^{n} - 2*2^{n} +1=
( 2^{n} )^{2} - 2*2^{n} +1=
( 2^{n} )^{2} -2* 2^{n} +1= ( 2^{n} -1)^{2}

Am aplicat formula: x^{2} -2*x+1= (x-1)^{2}




1 5 1