Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T09:02:46+02:00
Singapore este un oras stat, având o populatie de 2 800 000 locuitori. El se aflã pe o insulã cu acelasi nume, în sudul peninsulei Malacca. Singapore a fost un centru activ de comert. În anul 1819 Imperiul Britanic a început constructia portului fãcând din acest oras un important centru comercial al lumii. Distrus în mare parte la sfârsitul celui de al doilea rãzboi mondial, Singapore cunoaste dupã rãzboi, mai ales din anul 1965, când si-a obtinut independenta, o transformare fulgerãtoare intr-un megalopolis modern cu o foarte mare putere economicã, politicã si financiarã. În mare parte acest fenomen este datorat unei emigratii foarte mari de chinezi în insulã, care care devin majoritari, având o pondere de peste 70 % din populatie. Situat prin pozitia geografica la o încrucisare de trasee maritime, între Oceanul Indian si Oceanul Pacific, Singapore a devenit unul dintre cele mai mari porturi ale lumii, trãgând mari foloase din regimul ...
2 5 2
2014-11-09T09:27:50+02:00
Este un stat-oras insular si ce-a mai mica tara din Asia de S-E.   Este situat in sudul Peninsulei Malay si a statului malaysian Johor.137 km N de la ecuador.Numele Singapore a derivat din cuvintele limbii Malay.singa(leu) si pura  (oras), care la randul lor provin din limba sanscrita.  Primele dovezi ale locuiri Singapore-ului,sunt din secolul al lll-lea e.n.Insula era un adapost a imperiului sirivijaya, din Sumatrasi purta numele temasek (orasul marii).Singapore este format din 66 de insule inclusiv Singapore-ul continental. Exista 2 concentrari facute de om la johor . Malaysia-johor Singapore Causeway in N ,precum si Tuas Second Link in V.in ani 1960,la 704 km² in prezent , si poate creste cu inca 100 km² pana in 2030
1 4 1