Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-09T00:23:41+02:00
1. Gardul a fost acoperit in intregime de Rochita-randunicii.

2. Cu multa bunavointa a reusit sa rezolve cazul.

3. Ma indrept inspre casa bunicii.

4. Ca sa iau o nota buna in teza am invatat toata ziua.

5. Andrei nu a binevoit sa ajunga la timp la intalnire.

6. Culoarea echipei de fotbal a scolii este galben-inchis.

7. Basmul cu Zana Zorilor a fost preferatul meu in copilarie.

8. Astazi sunt bine dispus asa ca imi voi invita prietenii in oras.

9. De zgarcit ce este si-a capatat porecla de Zgarie-branza.

10. Tus trei vom merge la vara la mare.
3 5 3
2014-11-09T07:35:10+02:00
1.  rochita randunici  este o floare care se  intinde pe gardul meu.                          2. tu ai bunavointa sa ajuti foarte multi oameni .                                                    3. inspre   zare sau zarit randunele.                                                                     4. ca sa ma ajuti ai nevoie  de  un prieten .                                                            5. tu ai binevoit  sa te faci veterinar .                                                                  6 eu folosesc la desen galben inchis .                                                                   7 . zana zorilor se ivi pe culme.                                                                         8. tu esti bine dispus la scoala .                                                                          9 tu esti zgarcit asa ca o sa-ti spunem zgarie-branza.                                           10.  tus- trei sau us in excurise impreuna.
1 5 1