Răspunsuri

2014-11-08T23:27:48+02:00
Are rolul de a mentine ritmul si rima poeziei si elideaz vocala "i"!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T23:29:27+02:00
 mentine ritmul si masura versurilor
caderea vocalei ""i"'
structura se pronunta mai rapit


Defapt prima oara se spune ca "are rol de a lega doua cuvinte",daca e la o poezie "pentru mentinerea masuri versurilor" dupa care "caderea vocalei "i".Noua asa ne-a spus Profa...;) :D
Noua nu nea-a zis asa..:)