Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T23:26:42+02:00
Galagie=6litere 6 sunete
copacii=7 litere 7 sunete
stralucesc= 10 litere si 10 sunete
stravechea= 10 litere si 9 sunete
:) 
Gata :)
Cum poti sa dai cel mai bun raspuns asa de repede?
Imi spui si mie cum?
Te rog!!
Eu nu stiu cum!
2014-11-08T23:33:42+02:00
galagie=6litere 6 sunete
copacii=7 litere 7 sunete
stralucesc= 10 litere si 10 sunete
stravechea= 10 litere si 9 sunete

5 5 5