Circle the right variant:a)Jim is as good/better as Tom in Math,but Maria is the best/better of all.
b)The car is more comfortable/comfortable than the bike.
Scrieti va rog direct rezolvate enunturile. CINE ARE CEL MAI COMPLET SI MAI CORECT PRIMESTE COROANA!!!

2

Răspunsuri

2014-11-08T22:51:38+02:00
A) Jim is as good as Tom in Math, but Maria is the best of all. 
b) The car is more comfortable than the bike. 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T22:58:31+02:00
A) Jim is as good as Tom in Math, but Maria is the best of all.
    Jim este la fel de bun ca Tom la matematica, dar Maria este cea mai buna dintre toti.

b) The car is more comfortable than the bike.
    Masiana este mai comfortabila decat bicicleta.
Esti f tare! Ms pt traducere desi nu ti-am cerut!MERITI COROANA!!!:-):-):-):-):-)
Multumesc, si cu placere :)
am pus traducerea pe post de explicatie pentru fiecare varianta aleasa.