Buna! Imi dati va rog niste idei pentru un desen cu tema:Orasul viitorului? Si alta tema: Toamna

2
Pai atunci fa si tu niste oameni normal si mai incolo niste hipioti de aia
Oameni normali sunt cea ce vrem noi sa vedem dar nu si cea ce sunt dega, sti daca te uiti atent , la expresia ficaruia e posibil sa vezi o anumita meotie. Frate voi vedeti doar exteriorul . Acum sa nu-mi zici ca esti artist =))
Nu trebuie sa fi artist ca sa desenezi deseneaza ce ai in suflet :Intelegi daca iti place de cineva deseneaza ca va iubiti sau fi mai comic sau realist sau emotionant :Intelegi
ce ai descris tu, e un artist =))))
eh,nimeni nu stie ce va fi in viitor. asa ca,deocamdata,doar ne imaginam. :)) multumesc

Răspunsuri

2014-11-08T22:28:50+02:00
Orasul viitorului-deseneaza un oras plin de copaci,parcuri,putine masini ,cer senin nepoluat

toamna-un parc cu alee si bancute si frunze cazute jos multicolore
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T22:33:37+02:00
Oraşul viitorului
Ai putea sa faci nişte clădiri mari si ciudate cu maşini care zboară,iar dacă poţi pe lângă să faci oameni care sunt (să spun aşa) pe nişte plăci zburătoare.
Toamna
Copaci goi si (lângă) frunze ruginite,cer "trist",fără iarbă,adică desenul să prezinte durerea,tristetea,suferinta.

Sper că te-am putut ajuta! :)