Răspunsuri

2014-11-08T21:56:04+02:00
232,234,236,238 poti lua si celelalte forme la cifra sutelor..
nu este asa
este a3a=232;434;636;838.
oricum eu asa le-am facut
.................
;)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T21:56:30+02:00
A3a=232;434;636;838.

Sper ca te-am putut ajuta!
Sa raspunzi la ce?
eu ti-am dat multumesc
te rog
Vrei sa-ti dau si eu multumesc?Sau nu inteleg.
vroiai sa raspunzi tu?