Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T21:27:03+02:00
Am eu cateva idei :
1. Deseneaza un copil care se uita zambind pe geam si afara deseneaza orasul
2.Fa o inima    , fai doar conturul cu rosu si inauntrul ei deseneaza orasul ;

Iti multumesc .
Ma bucur ca te-am putut ajuta. Sau macar sa iti creez o idee despre desen . :D
2014-11-08T21:29:41+02:00
Deseneaza shi tu  un geam shi in cind te uit in geam sa vez portile orasului