2 autobuze interurbane de model Ford si Reno fac naveta cu pasageri pe rute diferite .Cursa autobuzului Ford dureaza 1 ora 36 minute ,a celui Reno 4 ore .Dimineata ei pleaca pe ruta in acelasi timp la orele 5.00.Ar putea sa se mai intilneasca la statia initiala autobuzele pe parcursul zilei date ,daca incheie ziua de munca la orele 22.00?La ce ora ar putea sa se intimple ?Cite curse va avea facute fiecare catre acest timp?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T21:30:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai o 4 ore=60 ori 4=240 minute
1 ORA si 36 minute = 96 minute
Calculezi cel mai mic multiplu comun,care este egal cu 480 minute care inseamna 8 ore,deci ele se vor intalni peste 8 ore
480 :240=2 deci primul autobus face doua curse
480:96=5 deci al doilea face cinci curse(pana la intalnire)
intalnirile vor avea loc la ora 13 si ora 21
da adica peste 8 ore
adica din 8 in 8 ore
2014-11-08T23:57:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
4 ore x 60 min = 240 min  = 2²x2²x3x5
1 ora si 36 min=96 min    = 2²x2²x2x3
cmmmc= 2²x2²x2x3x5 =480
480 min:240 = 2 curse 
480 min: 96 = 5 curse
480 min :60=8ore
5(ora plecarii)+8=13
13 (ora intalnirii)+8=21
autobuzele se vor intalni la ora 13 si la ora 21