Răspunsuri

2014-11-08T21:21:55+02:00
2,4, 6,8 in general cele ce se pot impartii la 2 funda?



1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T21:39:08+02:00
3xx div.cu 2 trebuie ca ultima cifra sa fie para
dam valori lui x
deci vor fi nr:322,344,366,388
3x2 div cu 2, dam val lui x
deci vor fi nr.302,312,322,332,342,352,362,372,382,392
F=322+302=624
F=322+312=634
.......................
F={624,634,644,654,664,674,684,694, 704, 714}
F=344+302=646
F=344+312=656
.........................
F={646,656,666,676,686,696, 706,716,726,736}
f=366+302=668
F=366+312 =678
............................
F={668,678,688,698,708,718,728,738,,748,758}
F=388+302=690
F=388+312=700
---------------------
F={690,700,710,720,730,740,750,760,770,780}

deci F={624,634,644,646,654,656,664,666,668,674,676,678,684,686,688,690,
694,696,698,700,704,706,708,710,714,716,718,720,726,728,730,736,738,740,
748,750,758,760,770,780}
2 5 2