Răspunsuri

2014-11-08T20:55:59+02:00
Copilul acela este suparat.
Am asculat un cantec frumos.
Taina este ceva divin.
Tata este mahnit de notele lui.
Acesta este o melodie superba.
Totul a ramas un mister.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T20:59:05+02:00
Sunt foarte suparat din cauza notei la matematica.                 Mi-a facut o deosebita placere sa ascult acel cantec minunat.        Am multe probleme dar prefer sa le tin in taina.               Bunicul e mereu mahnit si nu inteleg de ce.             Ascult mereu aceeasi melodie care imi aduce aminte de copilarie.            Am deslusit un mister de care nimeni nu va sti.
Bravo ms mult deja facusem inainte dar oricum mersi/
cu mare drag