Va ros ajutarima si pe mn sa gasesc verbele din textul de mai jos
Catelul se gudura pe langa bunica, fiintca este hranite de ea si asteapta un os .
Dictionaru a fot cumparat de tate, fiintca pretul a fost redus de catre distribuitor
VAROGGG AJUTATMA

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T20:19:15+02:00
Se gudura,este,,a fost,a fost.

Mda vad ca stii sa le faci si spre deosebire de tine macar intreb ceva greu nu o propozitie de genu Ana are mere si pere :))
AI STI
Mdaa vad ca si stii foarte bine sa scri adica :Va ros ajutarima,Catelul se gudura...(vad ca esti in gimnaziu da stii romana de bubui)Poate ca daca ai stii sa scrii te-as si ajuta corespunzator.
DAR ESTE DESTUL DE GREU
NU ILA ESTE EXEMPLU DAT DIN MANUAL NU LAM FACUT EU
  • Utilizator Brainly
2014-11-08T20:33:49+02:00
 gudura, este , așteaptă, a fost, a fost.
DAR AI STI SA MILE SI ANALIZEZI
DUPA ACEST MODELUL ACESTA S-A BOSUNFLAT=VB PREDICATIV, CONJIGAREA1 DIATEZA REFLEXIVA CU PRONUME REFLECTIV ,IN CAZUL ACUZATIV , MOD INDICATIV TIMP PERFECT COMPUS PERSOANA A 3 NUMAR SINGULAR FUNCTIA SINTACTICA DE PREDICAT VERBAL
SA-MI SPUI DACA TE PRICEPI TE ROG