Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T19:57:10+02:00
Nu face foc in paduri
nu arunca gunoaie pe jos, prin apa
nu distruge plantele
nu rupe crengile copacilor si sa nu distrugi scoarta
nu calca spatiile verzi
nu arde cauciucul pentru ca se produce fum si polueaza
nu defrisa
nu tulbura linistea
1 5 1
2014-11-08T20:00:39+02:00
Nu aruncam gunoaie pe jos.
Nu lasam mizerie in padure
Nu dam foc la paduri.
Nu aruncam gunoaie in apa.
Nu defrisam
Nu calcam spatiile verzi.