8 fete si 13 baieti au cules in total 278 kg de fructe de padure.Se stie ca toate fetele au cules acelasi numar de kg de fructe si fiecare baiat a cules cu cate 2kg mai mult decat o fata.Cate kilograme de fructe a cules o fata?
problema sa se rezolve prin ecuatie.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T19:39:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-kg culese de o fata
a+2 -kg culese de un baiat

8a+13(a+2) = 278
8a+13a+26=278
21a=252
a=12 kg a cules o fata
a+2= 14 kg  a cules un baiat
verificare 8*12+13*14=96+182=278 kg

24 4 24
2014-11-08T19:41:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


x= kg fete si y=kg baieti  y=x+2

8x+13y=278 inlocuim y cu x+2

8x+13(x+2)=278 decompunem  8x+13x+26=278

21x=278-26  21x=252  x=252:21=12 fete 12kg  baieti12+2 =14 kg

13 4 13