1)din cele 3500 de caiete existente la o librarie,s-au vandut intr-o zi 978,iar in ziua urmatoare cu 49 mai multe.cate caiete au ramas nevandute?
2)la o ferma sunt 3200 de pasari.1079 din ele sunt gaini ,cu 596 mai putine sunt rate,iar restul gaste.cate gaste sunt la ferma?
3)aflati suma a patru numere naturale stiind ca :primul este egal cu cel mai mare numar natural par scris cu trei cifre,al doilea este cu 1487 mai mare,al treilea este cu 897 mai mic decat al doilea,iar al patrulea este egal cu diferenta dintre al doilea si primul numar.
4)formulati probleme dupa urmatoarele exercitii:a)1478+1478+989=
b)4386+2769+a=9200.

2

Răspunsuri

2014-11-08T19:46:23+02:00
2.1079-596=483 rate
1079+483=1562 gaini si rate
3200-1562=1638 gaste
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T19:46:24+02:00
1)cate caiete s-au vandut a II zi?
978+49=1027
cate caiete s-au vandut in cele doua zile?
978+1027=2005
cate caiete au ramas nevandute?
3500-2005=1495
2)
cate rate sunt la ferma?
1079-596=483 rate
cate gaste sunt la ferma?
3200-1079-483=1638 gaste
3)
I+II+III+IV=?
I=998
II=998+1487=2485
III=2485-897=1588
IV=2485-998=1487
998+2485+1588+1487=6558
1 5 1