Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T19:14:23+02:00
Vinovat+ prefixul dez- + sufixul -re hotarat+prefixul ne- + sufixul -ul vazut+ prefixul ne- + sufixul -ul uita+sufixul nu + sufixul -ma
1 5 1
2014-11-08T19:16:31+02:00
Dezinovatire-prin prefixare
Nehotaratul-conversiune
Nemaivazutul-sudare(cred ca si aici este conversiune)
Nu-ma-uita-alaturare cu cratima
ASIROM-abreviere

Sper ca te-am putut ajuta! :)