Răspunsuri

2014-11-08T19:15:28+02:00
Vreme (1) - durata limitata de doua intamplari/evenimente , interval , perioada Vreme (2) - stare a atmosferei la un moment dat si intr-un anumit loc determinată de totalitatea elementelor meteorologice
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T19:15:47+02:00
Vreme-perioada,rastimp,interval
Ex.intr-o vreme =LA un moment dat, candva....
Ex. LA vremea asta =intr-un moment nepotrivit al zilei....
Ex, Pe vremuri= odinioara,candva....
In negura vremii =in trecutul indepartat....
Deci, am uitat scuze... vreme =timp masurat in ore, zile,saptamana, si vreme =timpul,timp probabil,clima,etc