Buna!Va rog imi dati si mie traducerea textului de la latina? TEXT:"Traianus,optimus princeps Romanorum,subigit Daciam.Incolae eius terrae pastores et agricolae sunt.In vicis atque munitis oppidis vivunt,sed quoque silvas amant.Dacia multas umbroas amoenasque silvas habet,in quibus multae et variae terae sunt.Dacia capta provincia Romana fit et ex lingua Dacica atque Romana,Dacoromana lingua nascitur,mea amanta lingua." E URGENTT!!!!! :) ;)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T19:07:36+02:00
Traian,cel mai bun dintre conducatorii romani, supune Dacia. Locuitorii acestei tari sunt pastori si agricultori. Ei traiesc in sate,dar si in cetati intarite si, de asemenea iubesc padurile. Dacia are multe paduri umbroase si placute, in care sunt multe si variate pamanturi. Dacia capturatandevine provincie romana si din limba dacica dar si romana se naste limba romana,limba mea iubita
Multumesc!Da nush cum dau raspuns castigator.
Trebuie sa astepti ceva timp pana cand vei putea da raspuns castigator.
2014-11-08T19:13:58+02:00
Traian, unul din cei mai buni printi ai romanilor, pazeste cu al sau corp paminturile Daciei.Pe paminturile sale agricultorii pastoresc toate imprejurimile.Dacia are multe paduri umbroase si variate.Dacia captureaza provincia romana, si astfel se naste limba Dacoromana, limba mea iubita.