La o fabrica de jucarii intr-o saptamana s-au produs 966 de jucarii:ursuleti ,papusi si masini.dintre acestea , 432 sunt ursuleti si papusi,iar 544 erau papusi si masini. cate jucarii din fiecare fel s-au produs in acea saptamana?

2

Răspunsuri

2014-11-08T18:40:45+02:00
M+u+p=966    m+432=966  m=966-432   masini=534    p+m+u=966  544+u=966   u= 966-544 deci ursuleti=422    p+534+422=966 papusi =10 

daca te uiti mai atent in adunare este un p adica necunoscuta pentru papusi
offfff doar am zis eu ca matematica este fffff grea!
m=masini- u= ursuleti p=papusi
nu te descuraja! persevereaza si ai sa vezi ca te vei descurca!
multumesc pentru incurajari
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T18:42:20+02:00
966-432 _ 534(m)
966-544_422(u)
534+422_956(u+m)
966-956_10(p)
                     
1 5 1