Suma a doua numere este 89.Al doile este cu 13 mai marw decat primul.
Afla numerele!

2
Comentariul a fost şters
Din 89 scazi 13 si obtii 76. 76 il imparti la 2 si obtii 38.la 38 aduni 13 si obtii51. Succes.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-05T16:46:44+02:00
A.I____I
b.I____I13I
 Suma este 89 deci putem calcula suma partilor egale :
 89-13=76 suma partilor egale 
76:2=38 numarul a 
 38+13=51 numarul b
 Verificare : 51+38=89 
2014-03-05T16:48:00+02:00