Răspunsuri

2014-11-08T18:20:52+02:00
Zambila,trandafir,crin,garoafa etc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T18:25:09+02:00



                                              FLOARE
                                               lalea zambila crin 
                                                trandafir crizantema  etc.
SPER CA TE-AM AJUTAT
 
Floare: trandafir, crizantema, lalea, regina nopti, crin.. etc.