Din suma numerelor pare mai mari decat 1020 si cel mai mult egale cu 1030 ,scade suma numerelor impare cel mult egale cu 1030 dar mai mari decat 1020.
Cauta rezultatul prin doua procese:
a)facand sumele si apoi diferenta ;
b) facand mai intai diferenta apoi suma.Va rog ajutati.ma ! :'( :*

2

Răspunsuri

2014-11-08T18:42:46+02:00
1020-1000=20... 20+1000=1020 ... 20+1000=1020... 1020-20=1000
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T18:46:47+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

nr pare      1022,1024,1026,1028,1030
nr impare  1021,1023,1025,1027,1029
1022+1024+1026+1028+1030=5130
1021+1023+1025+1027+1029=5125
5130-5125=5

nr pare      1022,1024,1026,1028,1030
nr impare  1021,1023,1025,1027,1029
1022-1021 =1
1024-1023=1
1026-1025=1
1028-1027=1
1030-1029=1
1+1+1+1+1= 5