Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T18:07:50+02:00
Puncte de suspensie care arata ca in acea poveste   mai erau cateva fraze ce nu sunt afisate in textul pe care il ai tu :)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
profesorului nostru intreg
Comentariul a fost şters
si picioare inalte
2014-11-08T18:08:37+02:00
Puncte de  suspensie  s au  urmeaza ceva
puncte de suspensie
wrong scuze
Comentariul a fost şters