Răspunsuri

2014-11-08T18:11:54+02:00
A+B+C+A+B-C=20+4
2(A+B)=24
A+B=12
12-C=4
-C=-8
C=8

A+B-C=12-8=4

cu placere
trebuia sa mai scriu A+B+C=20, 12+4=20 sa vezi ca l-am facut bine
dar nu am scri ca aici se copiaza mult
Nu-i nimic. Am înțeles
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T18:57:58+02:00

A-B=C+2
A+B-C=4
⇒A+B=4+C

A+B+C=20
4+C+C=20
4+2C=20
2C=20-4
2C=16
C=8

A-B=C+28+2=10⇒                  A-B=10
A+B=20-C=20-8=12⇒              A+B=12
                                         ---------------------
                                             2A=22
                                               A=22:2
                                               A=11
 


C=20-A-B=20-11-8=9-8=1⇒      C=1




2 5 2