Răspunsuri

2014-11-08T17:48:16+02:00
Am sa scriu radicalul asa = ~
1/~9 + 1/~8 + 1/~8 - 1/~7
Amplicifi pe fiecare ca sa scapi jos de radical  si iti va da 
~9/9 + ~8/8 + ~8/8 - ~7/7
= ~9/9 + 2~8/8 - ~7/7
Simplifici 2 radical din 8 cu 8 si ti va da ~8/4
De aici aduci la acelasi numitor si afli :D

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:52:27+02:00
1/radical din 9+radical din 8 +1/radical din 8 - radical din7
=rationalizezi cu radical din 9- radical din 8 si cu radical din 8-radical din 7=

=radical din 9 - radical din 7
=3-radical din 7
3 3 3