Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:38:58+02:00
De exemplu:
Am fost conducator de grup la concursul intre clase. La  inceput mi-a fost cam greu sa colaborez cu toti dar pina la urma am reusit. Ne-am mobilizat si cu ajutorul tuturor am cistigat. Ne-am sustinut unuu pe altii, neam ajutat, ne-am incurajat. Colegii m-au acceptat ca lider si mi-au urmat instructiunile. A fost Un concurs pe cinste care s-a sfirsit cu un cistig bine meritat !!!
2014-11-08T17:41:11+02:00
Poti spune ca ai fost conducatorul unui grup de joaca si ca in acel grup inventati jocuri etc .
2 2 2