Răspunsuri

2014-11-08T17:31:30+02:00
El are venele proeminente.
Sangele, apa nu se face!
Oamenii ca sa traiasca au nevoie de oxigen.
El este obez, dar s-a gandit sa faca sport ca sa slabeasca.
Ea este doctor la cardioogie
prin vene circula singele.
singele este un corp lichi
nicu face sport
corpl uman are nevoie mereu de oxigen
cardiologul este medicul care controleaza inima
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:36:13+02:00
Iuliei i se vad foarte tare venele pe mana .
La accidentulde masina ranitul a pierdut mult sange.
Omul ca sa traiasca are nevoie de oxigen.
In fiecare dimineata fac sport pentru ca vreau sa slabesc .
Cand pe tata l-a durut inima , el s-a dus la cardiologie .
4 4 4