Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:18:12+02:00
Forta de frecare depinde de natura si gradul de șlefuire al suprafetelor corpurilor aflate in contact.
de natura si gradul de slefuire a suprafetei corpurilor aflate in contact
Asa si eu ce crezi ca am scris?
ce vrei sa scriu
Foarte important! Forta de frecare depinde si de forta normala la suprafata de contact. Fr=miu* N unde N este valoarea fortei normale iar miu este coeficientul de frecare cel care ne da dependenta de natura suprafetelor si de gradul lor de prelucrare. Succes!
2014-11-08T17:18:50+02:00
-depinde de natura si de masa corpului,
 -apare la alunecare şi rostogolire,
 -totdeauna este mai mare la alunecare.
1 5 1