Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:18:09+02:00
Cantarea cucului semnaleaza venirea primaverii.
Cand rasare soarele se face lumina.
Pisica toarce cand e mangaiata.
George citeste acea carte de multe ore.
Matei este tot atat de rezvratit pe cat este iepurele de fricos.
Bunica croseteaza toata ziua.
2014-11-08T22:04:36+02:00
Cucu canta in padure. Vara rasare soarele cu multa putere. Toarce pisica in casa.Citeste george o poveste. Tot timpul este fricos iepurele. Croseteaza bunica pentru nepoata ei un plovaras.