Mihai vrea sa-si cumpere o tableta. Mergand la magazin, constata ca banii pe care i-a economisit,cei 250 lei reprezinta jumate din banii necesari. Bunicii au promis ca-i vor da restul banilor. Cat va trebuinsa primeasca de la bunicii pentru asi cumpara tableta? Varoog

2

Răspunsuri

2014-11-08T17:11:47+02:00
Daca 250 lei sunt jumatate,inseamna ca ii mai trebuie o suma de 250 lei,pe care bunicii au promis ca i-o vor da.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:12:30+02:00
Pai daca seprezinta jumatate inseamna ca avea nevoie de 500 lei, el avea doar 250 si bunicii trebuie sa-i mai dea 250.

suma intreaga- ?
jumatate din suma - 250 lei
Citi bani trebuie sa-i mai dea bunicii pentru a avea suma totala?
rezolvare:
1) 250 inmultit cu 2 = 500 lei ( suma intreaga)
2) 500 - 250= 250 lei ( TREBUIE SA-I DEA BUNICII )