Răspunsuri

2014-11-08T17:13:23+02:00
Sunt de acord cu Nichita Stanesc deoarece limba romana intradevar e patria mea fiindca primul cuvint vorbit de mine a fost vorbit in limba romana si eu imi respect limba si poporul.

23 4 23
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:21:17+02:00
N. Stanescu a comparat limba romana cu patria sa printr-un mod extraordinar, artistic care impresioneaza cititorii doar prin cateva cuvinte. Acesta isi exprima dragostea fata de limba romana si aprecierea nemarginita pe care i-o poarta, patria lui fiind locul sau natal unde a invatat sa vorbeasca dulcele grai romanesc.
67 4 67