Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:21:30+02:00
Multe = beaucoup
cu totii= avec toutes
lectia = lecon ( cu codita la "c")
bomboane de ciocolata = chocolat bombons (chocolats)
film de comedie = comedie ( cu accept pe primult "e")
meciul de fotbal =match de football ( nu sunt sigura aici)
concursul de matematica = concours de mathematiques (accent pe primul e de la "mathE)
o vacanta minunata  =merveilleuses vacances
cantecul= le  chanson 
Te rog sa-mi spui si cum se zice "ieri"
Hier :)
Mersi
Daca mai ai nevoie de ceva la franceza sau engleza intreaba-ma ^_^
Ok
2014-11-08T18:03:32+02:00
Multe/beaucoup
cu totii/avec toutes
 lectia/lecon
bomboane de cioclata/bombons chocolats
film de comedie/comedie (cu accent pe primul "e")
meciul de fotbal/match foatball