Precizeaza antonimele urmatoarelor cuvinte:
a aduna= a se bucura=
a centraliza= a dezgropa=
a eficientiza= a flata=
a generaliza= a hotari=
a introduce= a ingadui=
a ingreuia= a inrautati=
a jicni= a lauda=
a minimaliza= a se naste=
a oferi= a permite=
a porni= a recunoaste=
a repara= a retrage=
a strange= a sagui=
a sopti= a termina=
a tine= a se umaniza=
a valida= a zori=

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T17:17:34+02:00
A scadea
a descentraliza
a dauna, cred?
a particulariza
a scoate
a usura
a complimenta
a maximiza
a lua
a opri
a strica
a imprastia
a tipa
a arunca
a abroga, a aboli, a invalida
a se intrista
a ingropa
a jigni
a sovai, a ezita
a interzice
a imbunatati
a critica
a muri
a interzice
a nega
a avansa, a inainta
la ,,a sagui'' habar nu am ce e
a incepe
a (se) salbatici 
a incetini
2 5 2
2014-11-08T17:17:47+02:00
a aduna= a imprastia
a se bucura= a fi trist
a centraliza= a descentraliza
a dezgropa=a ingropa
 a flata=a jigni
a generaliza= a particulariza
a introduce= a scoate
a ingadui=a interzice
a ingreuia=  a usura
a inrautati=a ameliora
a jigni= a flata
a lauda=a critica
a minimaliza=a supraaprecia
 a se naste=a sfarsi
a oferi= a cere
a permite=a interzice
a porni= a opri
a recunoaste=a nega
a repara= a defecta , a strica
a retrage=a avansa
a strange= a risipi
a sopti= a striga
a termina=a incepe
a valida= a aboli
a zori=
seara