Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-08T16:54:32+02:00
De-noptare- marcheaza caderea vocalei i, evitarea hiatului,structura se pronunta mai rapit,mentine ritmul si masura verusirlor , doua cuvinte se pornunta intr-o singura silaba..
si asa poti sa scri la toate cuvintele :) inafara de caderea vocalei ''i'' la cine-i la ce0i la ce-a fost si pe-aici,de-abia-i ajung  si s-arata
Iar la si-ntru-un  poti scrie de caderea vocalei :)



Ai inteles?:)

si-ntr-un -marcheaza caderea vocalei i, evitarea hiatului,structura se pronunta mai rapit,mentine ritmul si masura verusirlor , doua cuvinte se pornunta intr-o singura silaba.. de-abia-i ajung - marcheaza caderea vocalei i, evitarea hiatului,structura se pronunta mai rapit,mentine ritmul si masura verusirlor , doua cuvinte se pornunta intr-o singura silaba..
cine-i- evitarea hiatului,structura se pronunta mai rapit,mentine ritmul si masura verusirlor , doua cuvinte se pornunta intr-o singura silaba..
ce-a fost pe-aici.-evitarea hiatului,structura se pronunta mai rapit,mentine ritmul si masura verusirlor , doua cuvinte se pornunta intr-o singura silaba
teroggg
Ti-am zis uitate mai sus
2014-11-08T16:57:22+02:00
Cratima marchează în scris rostirea împreună a două cuvinte diferite,permanent sau accidental (datorită ritmului rapid al vorbirii) .